Toimitusehdot

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Näitä sopimusehtoja sovelletaan RA-Trading Oy:n (2872370-2) ylläpitämän, verkko-osoitteessa harrasteet.fi olevan verkkokaupan ja asiakkaan väliseen kauppaan. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen, sekä Suomeen rekisteröidyille yhteisöille. Tilaamalla tuotteita verkkokaupasta asiakas hyväksyy nämä myyntiehdot. Verkkokauppaan rekisteröityminen ja sisään kirjautuminen eivät ole pakollisia tehdäksesi ostoksia.

TILAAMINEN JA TILAUSVAHVISTUS

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tilausvahvistusta ei toimiteta paperisena. Tarvittaessa voit tulostaa sen sähköpostistasi. Rekisteröityneet asiakkaat voivat sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

MAKSUTAVAT JA MAKSUEHDOT

Käytössäsi on laaja valikoima eri maksutapoja. Maksutavasta riippumatta maksunvälittäjänä toimii Checkout Finland Oy. Kaikki tilauksen tiedot ja maksuliikenne käsitellään salattuna.

Ennakkotilisiirto

Käytössäsi on ennakkotilisiirto. Saat tilisiirron tiedot sähköpostitse, jonka jälkeen maksettuasi tilisiirron käsittelemme tilauksesi.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa American Express-, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa-, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey – todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, Siirto, MobilePay ja Masterpass ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla:  Pivon käyttöehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla:  MobilePayn maksuehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla:  Masterpassin maksuehdot [PDF]

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot: OP:n yleiset euromaksuehdot ja Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla [PDF]

GSM-maksu

Ainapay

Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

  • Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
  • Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
  • Enintään kaksi ostosta päivässä
  • Ei toimi prepaid-liittymillä

Lisätietoja aina.fi-sivustolla

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP ja Collector. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector

Collectorin yrityslaskun ehdot [PDF]

Collector-tuoteseloste [PDF]

Lue lisää: Collector.fi

OP Osta laskulla

OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot [PDF]

OP Osta laskulla -tuoteseloste

AfterPay

Lue lisää: AfterPay.fi

TILAUSTEN TOIMITUS/TOIMITUSAIKA JA TUOTTEIDEN SAATAVUUS

Pyrimme lähettämään tuotteet mahdollisimman pian, normaalisti 1-3 arkipäivää. Jos tilattua tuotetta ei ole tilaushetkellä varastossa, voi tilauksen toimitus kestää pidempään. Varaamme oikeuden, että tuote voi olla myyty loppuun tai sitä ei ole enää saatavissa tavarantoimittajiltamme.

Yhteistyökumppaninamme toimitusten osalta toimii Shipfunk Oy.

RA-Trading Oy ei ole vastuussa kuljetussopimuksessa mainitun kolmannen osapuolen, tai jonkun muun ennalta arvaamattoman ja ylitsepääsemättömän Force Majeure –esteen aiheuttamasta toimituksen myöhästymisestä tai tilauspaketin katoamisesta. Pidätämme oikeuden peruuttaa tilaus virheellisyyden, kuten painovirheen, teknisen ongelman tai tuotteen loppumisen vuoksi.

TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT

Toimituskulut sisältävät rahti- ja pakkauskulut. Toimituskulut päivittyvät ostoskoriisi automaattisesti. Toimitamme tilaukset valintasi mukaan joko Postin Postipakettina (Nouto Postista, Postin pakettiautomaatista tai Postin asiamiespisteestä), Postin Pikkupakettina, Postin kotipakettina, Matkahuollon Bussipakettina, Matkahuollon Lähelläpakettina, Matkahuollon Jakopakettina, DB Schenker Noutopistepakettina tai DB Schenker Kotiinkuljetuksena. Pienikokoisissa lähetyksissä pidätämme oikeuden toimittaa tilauksesi kirjeenä tai Postin pikkupakettina mikäli toimitustavaksi on valittu postipaketti. Toimituskulut päivittyvät automaattisesti kassalle, jonka lisäksi ostoskorista löytyy laskuri toimituskulujen tarkasteluun. Pakettia voi seurata lähetystunnuksella, joka lähetetään sinulle sähköpostitse, kun tilauksesi on pakattu.

Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista, maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta www.posti.fi/

Lisätietoja Matkahuollon pakettivaihtoehdoista, maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta www.matkahuolto.fi/

Lisätietoja DB Schenkerin pakettivaihtoehdoista, maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta dbschenker.com/fi-fi

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Verkkokaupan tilauksissa sinulla on 14 päivän täysi palautus- ja vaihto-oikeus. Palauttamasi tuotteen tulee olla myyntikuntoinen, käyttämätön sekä pakkauksen tulee olla ehjä. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on verkkokauppiaalla (RA-Trading Oy) oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. Palautus on tehty sinulle helpoksi, sisällyttämällä pakettiisi pakettikorttitarra.

Liitä palautuslähetykseen nimesi, puhelinnumerosi, sekä kopio tilausvahvistuksesta.

Palautusosoite:

RA-Trading Oy

Vehmaantie 1022

23600 Kalanti

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

NOUTAMATTA JÄTTÄMINEN

Noutamatta jätettyjä tilauksia emme katso palautetuiksi. Uudelleen lähetyksestä veloitamme normaalin toimituskulun.

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA JA VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@harrasteet.fi tai postitse:

RA-Trading Oy

Vehmaantie 1022

23600 Kalanti

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio tuotteen kuljettaneelle toimijalle.